25 Ekim 2013 Cuma

SONBAHAR SONBAHAR ...

Herkese merhaba :) Uzuuuuuun zamandır yazmadığımın farkındayım ama bu süre içerisinde bilgisayar başına da çok fazla geçme fırsatım olmadı :)




Neyse , yazmadığım bu süre içerisinde sonbahar etkisini burada da gösterdi :) Hava şu an bu kadar kötü değil , hatta baya güneş var :) Ama eminim ki hava bu şekilde iken daha mutlu hissediyorum :)


Bu aralar baya kitap okudum :)

Öncelikle Percy Jackson ve Olimposlular serisine bağlandım diyebiliriz :)

Zaten yunan mitolojisine ilgi duyan biriyimdir , sınıf arkadaşlarım da bu seriyi önerince ben de okumaya başladım ve önceden okumayarak ne büyük bir hata yaptığımı fark ettim . Keşke daha önce başlasaymışım da serinin devamını şimdi okusaymışım ...

Diğer okuduğum kitap da , bir serinin parçası değil ... Hepimizin şu aralar adını duymaya alışık olduğumuz bir dizi diyebiliriz ... ÇALIKUŞU . Edebiyat öğretmenimin önerisiyle başladım bu kitaba . Ama şunu söylemeliyim ki , diziyle pek alakası yok ... Yani diziyi izleyip kitabı okumamak büyük bir hata olur ...

İlk olarak KÂMRAN 'ı dizide Burak Özçivit oynuyor fakat kitapta KÂMRAN sarı saçlı ve yeşil gözlü bir karakter :)

Ayrıca kitapta Selim'den bu kadar bahsedilmiyor ve Neriman da kitabın başlarına doğru anlatıldığı kısmı saymazsak pek yok kitapta ...

Ve , tabi ki de bu bir dizi olduğu için kitabı yaymaları gerek , buna bir lafım yok , ama Feride kitabın ortalarına doğru okulunu bitirip öğretmen oluyor ...

Neyse  , bu kadar kitaptan bahsedip spoiler vermek yeter bence :) Ama şunu söylemeliyim ki kitap gerçekten güzel gidiyor , bitirmek üzereyim :)

Kitap ayracıma merhaba deyin :) 


Yazmadığım süre içerisinde , yani dün diyebiliriz ... Okuldan eve geldiğimde teyzemin bana yolladığı hediyelerle birlikte çok mutlu olduuuummm :D . Teyzemin hediyeleri kargoya verdiğini biliyordum fakat yurtdışından geldiği için uzun sürer diye düşünmüştüm ... 

Bu bilekliği etsy.com'da görmüştüm ve çok beğenmiştim :) teyzem de bana almış sağ olsun :) Yanlış anlaşımlasın o düşündüğünüz işaret falan değil :) Harry Poter ve Ölüm Yadigarlarında geçen hikayeyi bilen bilir :) Ölüm yadigarlarının işaretidir kendileri :) O kanatlı şey ise golden snitch ama burada pek golden değil :)

Teyzem bir de böyle bir çanta yollamış :) açıkçası çok beğendim ve kullanışlı da . Ben pek böyle omuza takarak kullanılan çantaya sahip değildim , sağ olsun teyzemin aldığı bu çanta ilk oldu :)

Teyzem etsy.com'dan bir de bu bilekliği almış :) bunu da çok beğendim :) 


İşte bu aralar böyle geçti , birkaç şarkıya bağımlı oldum ... Sizinle de paylaşmak isterim :D

İlk olarak şu an da dinlediğim Miley Cyrus - 4x4 . Çok güzel ve hareketli bir şarkı olmuş :D

Daha sonra Demi Lovato - Without The Love 

Demi Lovato - In Real Life 

Lorde - Love Club 

Lana Del Rey - Summertime Sadness

Lana Del Rey - National Anthem 

Passenger - Let Her Go 

Plumb - Don't Deserve You 


İşte bu kadardı , yorumlarınızı bekliyorum :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder