30 Kasım 2013 Cumartesi

HEDİYE ÖNERİLERİ :D


Aralık ayına yaklaşmış bulunmaktayız :) Çoğumuz yeni yıl , birkaçımız da doğumgünü hediyesi arayışındayız :D Ben de birkaç gündür bu tip bir arayış içindeyim , biraz araştırma yaptım ve bulabildiğim fikirleri de sizinle paylaşmayı düşünüyorum :)



İlk hediye önerim tabi ki de KİTAPLAR !!! 

Ben de çoğu insan gibi küçükken bana kitap hediye alınmasını hiç sevmezdim . Ama artık bir kitap benim için çok şey ifade ediyor ... Eğer sizin de benim gibi kitap okumayı seven arkadaşlarınız varsa onlara kitap hediye edebilirsiniz .

Aklınıza herhangi bir kitap gelmiyorsa veya karar veremiyorsanız işte size birkaç kitap önerisi :

1 - The Perks Of  Being A Wallflower . Türkçesi saksı olmanın faydaları olabilir :)
2- Percy Jackson ve Olimposlular serisi . Ama ilk kitabını alıp arkadaşınızın bu muhteşem seriye başlamasını sağlayabilirsiniz .
3- Harry Potter serisi . Bu seriyi çocuklar için diye düşünüyorsanız yanılıyorsunuz . Çocuklar kadar gençlerin de okuyabileceği harika bir seri . 
4 - Pasaklı Tanrıça . 
5 - Sonsuzluktan Uzak Ölüme Yakın . Vampirlerle ilgili okuduğum en güzel kitaplardan biriydi , kesinlikle öneriyorum  :)
6 - Seni Kaybedemem .
7 - ÇALIKUŞU !!!! 

Madem kış geldi gelecek , en mantıklı hediye atkı bere eldiven oluyor :) Türkçesinin ne olduğunu bilmiyorum ama infinte scarfs gerçekten harikalar :D



Diğer bir hediye önerim ise arkadaşınıza hayranı olduğu ünlünün albümünü alabilirsiniz . Buna gerçekten sevinecektir :)



Eğer arkadaşınızın telefonunun modelini biliyorsanız bunlar gibi yaratıcı telefon kapları alabilirsiniz :)


KUPALAR !!! Belki de gelmiş geçmiş en klasik hediyedir ama her yıl kabul görürler :) Ve bence bunlar gibi farklı kupalar bulduysanız kesinlikle hediye olarak alabilirsiniz :) 


Eğer sizin de benim gibi çikolata delisi bir arkadaşınız varsa bu hediye onun için harika olacaktır . Ama bu hediyeyi hazırlayacak olanlar çikolataları içine koyduğu kutuya biraz özen göstermeli , görüntü olarak yani ... :)


Veyaaaaa :) Birkaç küçük hediye alıp şirin bir kutuda toplayabilirsiniz ... Hele şu silikon cüzdanlar yok mu , gerçekten harika bir hediye :)


KULAKLIKLAR !! Eğer sizinde benim gibi kulaklığını takıp bambaşka bir dünyaya giden bir arkadaşınız varsa kulaklıklar çooook mantıklı bir hediye olacaktır :) 




Son önerim ise manevi bir hediye vermek isteyenlere ... Kartlar , mektuplar kesinlikle muhteşem hediyeler olacaktır :) 



İşte hediye önerilerim bu kadardı . Eğer sizlerinde farklı hediye önerileriniz varsa yorum olarak yazabilirsiniz :) Umarım bu önerilerimle sizlere yardım edebilmişimdir :) 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder