4 Ocak 2014 Cumartesi

WELCOME HOME 2014 !!!

HERKESE MERHABAAA :) 

Yılbaşında ve sonraki birkaç gün içinde yazı yazma fırsatı bulamadım o yüzden bu güne kısmetmiş diyorum ve devam ediyoruuummm :) 

Öncelikle hepinizin YENİ YIL'ını kutlarım :) Umarım hepimiz için mutlu , sağlıklı , şans ve para dolu bir yıl olur :D :D :D


Benim 31 Aralık'ım yine PTT olarak geçti :) 

Bir gün öncesinden okulun geleneksel yılbaşı partisi için bi alışverişe çıktım . Liseye başladığımdan beri bu partimsi şeyde hep pantalon giyiyordum , ama bu sefer bi defa da elbise giyeyim bari dedimm :) 

Neyse işte :) 

Bu partimsi şeyi size biraz anlatayım :) 

Öncelikle adı MAKARNA ŞENLİĞİ :) Evet adından da anlaşılacağı gibi makarna ile bir alakası var . Okulda belli bir saatte makarna dağıtılıyor , geri kalanında da müzik ve oyunlar var :) Bu etkinlik saat 10'da başlıyor . Ben genelde saat 11 gibi sıkılıp eve giderdim ... Ne bileyim , yani böyle kalabalık ortamları pek sevmem ... Düşünün 700 kişi aynı yerde !! 
Neyse , bu yıl arkadaşlarımın yoğun isteği üzerine sonuna kadar bekledim . Bi ara gerçekten çok sıkıldım ama yine de bekledim sonuna kadar . Yani , iyi geçti diyebiliriz birazz  :D Artık seneye son defa katılacağım , onda da muhtemelen sonuna kadar beklerim :) 

Şenlik bittikten sonra herkes evlere dağıldı , zaten yorgunluktan ölüyordum ... Bütün gün ayaktaydım ve dümdüz bir tabanı olan botla bu hiç de güzel olmuyor ...

Eve gittiğimde her zamanki gibi Pijamalar giyildi , televizyon açıldı ... Pastaydı , yemeklerdi falan derken bi baktık ki 2014'e girmişiz :) Hemen arkadaşlarıma mesajlarımı attım ve BOOOMM!!!

1 Ocak'ta kalktığımda tabi ki de her şey aynıydı ... Ne bekliyordum ki zaten :) 

İşte benim de yılbaşım böyle geçti , zaten ekşınsız hayatımda başka nasıl bir yılbaşı olabilirdi ki ?!


Gelelim yılbaşından beklentilerime ... 

Öncelikle her pazartesi diyete başlayan biri olarak tabi ki de zayıflamak en büyük dileğim :) Geçenlerde yine netten bulduğum egzersizleri yapıyorum :) 10 dk.lık bir egzersiz yapayım dedim , bu kışın ortasında böyle terleme görülmedi :) Videoyu paylaşayım , isterseniz siz de yapabilirsiniz , yağ yakıcı mı neymiş :) 




Diğer bir isteğim de şu lisenin artık bitmesi ! Üniversiteye gitmeyi gerçekten çok istiyorum . Belki bir hayal kırıklığı yaşayacağım ama ne biliyim ... 

Daha çok kitap okumak tabi kii !!! 

Böyle o kadar çok kitap okuyayım ki kitaplığım dolsun taşsın :) 


Son isteğim de daha çok seyahat etmek :) 

Yolculuk yapmak benim için çok değerli bir şey . Hele cam kenarındaysam ayrı bir tadı vardır :) Kitabım , kulaklığım , telefonum ... 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder