24 Mart 2013 Pazar

AYAKKABILAR ! :)

Ayakkabılar ... Çoğumuzun en büyük tutkusu olabilir . Ayrıca herhangi bir kombini tamamlayan en önemli parçalardan biridir ayakkabılar :) Her ne kadar yarın matematik sınavım olsa da bu yazıyı yazmak istedim çünkü  hazırlaması ve yazması çok eğlenceli bir konu :) Öncelikle şunu söyleyeyim , şimdi sizlerle beğendiğim ayakkabılarla ilgili birkaç resim paylaşacağım :) Bu paylaştığım resimleri polyvore.com'da kendim hazırlıyorum , buraya tıklayarak polyvore profilime gidebilirsiniz :) . Ayrıca bu adreste yaptığım bazı kombinleri de görebilirsiniz :)



BABETLER
Yaz ve ilkbaharda babetleri çok kullanırım . Bence çok rahat ve kullanışlılar , düz taban olduğu için kullanmayanlar da var tabi :) 



BOTLAR 

Bu tarz botları gerçekten çok seviyorum :) Her ne kadar bot kış ve sonbaharda kullanılır anlayışı çoğu kişinin beyninde yer etmişse de bence bu tarz botlar ilkbaharda da kullanılabilir :)


1 - burada :)
2 - burada :)
3 - burada :)
4 - burada :)
5 - burada :)
6 - burada :)
7 - burada :)
8 - burada :)
9 - burada :)


Aslında daha çok resim paylaşacaktım ama fazla zamanım yok :) Böyle işte ... Bunlar da beğendiğim ayakkabılardı , daha sonra topuklu ayakkabılar ve spor ayakkabılarının olacağı bir yazı yazarım elbet :) Şimdilik görüşürüz :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder