17 Mart 2013 Pazar

Can Sıkıntısıııııı !!!! :)

Merhabaaaaa :)

Uzun zamandır yazmıyordum - ki  teknik olarak bu bir yazı değil :) -

Şu an canım çok sıkılıyor ... Bir yandan acaba haul tarzı bi yazı mı yazsam diye düşünüyorum , bir yandan da we heart it ' te fotoğraflara bakınııyorum . Ama önümüzdeki hafta başlayacak sınavlarımı düşünmüyorum :)

Neyse öyle bakınırken birkaç fotoğraf buldum . Sizinle de paylaşayım dedim . Çok çok beğendiğim birkaç fotoğraf geliyor :) Öylesine ...


Çok huzur verici bir fotoğraf bence :) ♥


Bu fotoğrafı da neden beğendim bilmiyorum ama çok güzel :) ♥


Bu da harika ötesi bence :) ♥


Bu karavan mı desem araba mı desem neyse işte çok seviyorum bunu :) ♥ 


Bu da bir başka harika ötesi fotoğraf :) ♥ 


İşte böyle :) Yapacak iş olmayınca insan böyle zaman harcıyor işte :) 

Byeee :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder