1 Mayıs 2013 Çarşamba

OJELER !! ♥

Makyaj yapmayı pek sevmeyen biri olarak konuşuyorum ki , ojeler benim tek tutkum :) Bilmiyorum , belki gelecekte makyaj delisi de olabilirim , kim bilir :)

Oje sürdüğümde sade bırakmayı sevmiyorum ... Daha çok üzerinde desenler , kalpler , simler ... Çok hoş durdukları kesin . Ah şu yaz tatili bir gelse de , hergün oje sürmeye devam etsem :)

Bu gerçekten çok hoş olmuş :) Birkaç tane daha fotoğraf var , hadi devam edelim :D

bunu yapmayı çok denedim ama yapamıyorum :(










SIRA DA BAZI DESENLERİN YAPIMI VAR :)




en sevdiğim bu oldu :) dreamcatcher vaarrr :) ♥



İşte bunlar da bu kadardı :) Bir dahaki yazıda görüşürüüüüzzz :) xoxo


















1 yorum:

  1. ben hiç bir zaman oje süremiyorum genellikle ne zaman sürmeye kalksam berbat oluyor.O yüzen bence en iyisi parlatıcı :)

    YanıtlaSil