6 Şubat 2014 Perşembe

DIY DREAMCATCHER - DREAMCATCHER YAPIYORUUUZZZ !!! ♥

Herkese merhaba :) Tatil boyunca can sıkıntısından öldüm !! İşte sonlara doğru internette bir video buldum ve uygulamaya karar verdim :)
Video - başlıktan da anlaşılacağı gibi - dreamcatcher yapımı ile ilgili :)

Öncelikle bilmeyenler için DREAMCATCHER nedir bi anlatayım :)

Kendi bilgilerime dayanarak söylüyorum ki ; dreamcatcher (türkçe olarak düş kapanı ) kızılderili inancına göre kötü rüyaları yakalayan bir nesne diyelim :) Bu arkadaşı baş ucunuza asıyorsunuz ve o da kabus görmenizi önlüyor . Fakat , arkadaşa baş ucunuzda iken de kabus görürseniz bu arkadaşı yakmanız gerekiyormuş :)

Bana geçen sene yurtdışından bir tane dreamcatcher gelmişti , ama bu yaptığıma pek benzemiyor . İnternette de bu farklı versiyonunu görünce yapayım bari dedim :)

Ben yaparken adım adım fotoğraflar çektim , önce videoyu sonra da onları paylaşacağım :)




1. ADIM 

Aslında videoda kıyafet askısını kesip yapıyor ama ben kasnağa yaptım :) 
Rengi belli olmayabilir , lacivert yün ile etrafını sardım , yeterli şekilde kesmediğim için bi kısmı boş kaldı . Ben de zaten ortası da beyaz diye , boş kalan kısmı da beyaz yün ile sardım :)




2. ADIM 

Burada yaptığım pek belli olmuyor ama videoyu izlerseniz anlarsınız :)) 

Neyse işte burada dolamaya başladım ve ilk sıra bitti :) 


3. ADIM

Bu adımda da doluyorum doluyorum doluyorum :)) 


Gördüğünüz gibi yine ipi yeterli miktarda kesmedim ve ekleme yaptım :


Normalde ortada boşluk kalmaması gerekiyor , yani videoda öyle . Ame ben sonuna kadar yapmaya üşendim açıkçası :)) O yüzden burada bıraktım ... İnternette birkaç örneğinde yine ortayı boş bırakıp boncuk veya kendileri için değerli olan küçük bir nesneyi asıyorlar ama benim ilk denemem ve çok da önem gösterdiğim söylenemez :)

4. ADIM

Bu adımda , süslemeye geçtim . Ben , dediğim gibi pek özen göstermedim , kullandığım iplerle süslemeye başladım :) 



Veee iplerle süsleme işi bittikten sonra bu şekilde görünüyor :)

5. ADIM

İplerle süsleme işi bittikten sonra boncuğumsu şeylerden ekledim :) Bunlar nerden derseniz , cüzdanımdan ! Yani bu şeylerle süslü bir cüzdan almıştı annem , sonra söküldüler ama ben atmadım :) 



Açıkçası yaptığım pek fazla ve zor bir şey yok ... Sadece o deliklerden ipleri geçirip bağladım ama duruşlarında bir problem oldu sanki ...

♥ VEEE SON ♥



Ve işte son durum :) İşte benim dreamcatcher'ım böyle görünüyor :) Ama bence biz buna acemilik eserim diyelim ... İkincisini de yapmayı düşünüyorum , hatta onun için birkaç tüy , boncuk ve farklı ipler düşünüyorum :) 







2 yorum:

  1. emek verilerek yapılan şeyleri daha bi seviyorum. elinize sağlık :)
    bana da beklerim

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim ♥

    YanıtlaSil