21 Ocak 2013 Pazartesi

ALIŞVERİŞ :)

Alışveriş ! 
Benim gibi her genç kızın sonsuza kadar sürdürebileceği bir şey :) Ciddiyim , bıraksalar sonsuza kadar alışveriş yapabilirim :) 
Alışveriş yaparken hem son derece mutlu , hem de son derece stresli olduğum doğrudur . Mutlu olmamın sebebi tabi ki de alışverişte olmam :) Peki stresli olmamın sebebi ne ? 
Eğer sizin de -benim gibi - hafta sonu iki gün de dershaneniz varsa alışveriş için tek çareniz bir günlüğüne dershaneyi ekmek oluyor :) Eh bu da insanın üzerinde bir baskı oluşturuyor , acaba aradıklarında ne desem , yine ne yalan söylesem :) 
Bu stresli olmamın bir nedeniydi , diğeri ise seçim yapma sorunum . Mesela bir mağazaya girdim diyelim . Önce ne var ne yoksa tüm ürünlere bakarım , beğendiklerimi teker teker sepete atarım ... Daha sonra bi bakarım ki sepette en az 30-35 ürün var . Sıra elemeye gelir. Hepsi de benim bebeklerim olduğu için elemesi çok zor olur . İşte bu eleme olayı sırasında da stres tavan yapar tabi ki :) 

İşte alışverişin benim üzerimdeki bazı etkileri bunlar :) Peki ne tür ürünler en çok dikkatimi çeker ? İşte birkaç fotoğraf , bunlar tabi ki de bulunduğum bölgede olmayanlar ama ben yine de paylaşmak istedim :) 

♥ URBAN OUTFITTERS ♥
Bu tür botları genelde siyah renkli görürdüm ama beyazını görünce biraz şaşırmıştım açıkçası.
HARİKA GÖRÜNÜYOR !!

♥URBAN OUTFITTERS♥
Bu ayakkabı bana biraz Vans'ı andırdı :) 
Deseni kesinlikle harika :) 

Tekrar URBAN OUTFITTERS ♥ 
Bu tür bileklikleri çok seviyorum :) 


ZIMBALAAARRR !! :) ♥
Kesinlikle , son zamanlarda dikkatimi en çok çeken ürünlerde zımba dolu :) 
Her şeyde seviyorum zımbayı ... 
Ayakkabıda , gömlekte , etekte , pantalonda ... 

Ve son olarak ojeler :) 
Her alışverişe gittiğimde ojelerin bulunduğu o muhteşem mağazaya uğrarım :) 
Mağazadaki görevli de tanıyor artık beni :) 





5 yorum: