23 Ocak 2013 Çarşamba

STİL ÖNERİLERİ :)

Bu soğuk kış gününde yine bir paylaşım ile buradayım :)
Her ne kadar bugün okulda olmam gerekse de evdeyim :) 
Bugün benim tarafımdan polyvore.com 'dan yapılmış birkaç stil önerim var :) 

Öncelikle şunu söylemek istiyorum ; 
Biliyorsunuz ki daha 16 yaşındayım ve moda ile ilgili herhangi bir eğitimim yok . Eğer paylaştığım kombinlerde kullandığım parçalar , renkler birbirine uymuyorsa acemiliğime verin :) Kendi göz zevkime uygun olduğu kadarıyla kombinler yaptım , hadi başlayalım :) 

İlk kombinim gayet sade . Günlük olarak , alışverişe giderken vs. kullanılabilir .
Kullandığım parçalar :
Üst : topshop
Jean : h&m
Ayakkabı : aldo
Çanta : maalesef satıştan kalktı :( 
Atkı : nelly.com
Gözlük : asos.com fakat satıştan kalkmış :(


Bu da bir diğer kombinim . 
Kullandığım parçalar :
Üst : topshop.com fakat satıştan kalktı 
Şort : bankfashion
 Çanta : victoriassecret farklı renkleri de mevcut :) 
Ayakkabı : modcloth aynısı satışta yok , bir değişiği var :) 


Bu tür elbiselerde genelde platform topuklu ayakkabıları tercih ediyorlar ama bence bu ayakkabı da gayet hoş oldu :) 

Kullandığım parçalar : 
Elbise: theoutnet fakat satıştan kalkmış :( 
Ayakkabı : nelly
Bileklik : valentino.com fakat satıştan kalkmış :( 
Kolye : endless.com fakat satıştan kalkmış :( 
Halhal : alexander mcQueen 
Bu ayakkabı ile halhal olmaz biliyorum ama çok beğendim halhalı :) 



Bu da paylaşacağım son kombin . Bu kombinde benim beğenmediğim bir parça da var . Üst ! Aslında beğenmeme değil de ben sadece daha düz olmasını istiyordum fakat bulamadım :) Eğer siz bulursanız lütfen yorum olarak yazın ! 

Kullandığım parçalar : 
Üst : indressme.com
Şort: topshop
Ayakkabı: lebunnybleu fakat satıştan kalkmış :( 
Gözlük: 80spurple
Toka : debenhams
Yüzük : amazon.com 
Saat: norstorm
Taç : etsy.com fakat satıştan kalkmış :( 

İşte bu kadardı :) Beğendiyseniz ne mutlu bana . Yorumlarınızı bekliyorum :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder