19 Ocak 2013 Cumartesi

NEDEN MAKYAJ YAPAMIYORUM !!


Aslında makyaj yapamıyorum değil de neden makyaj yapmayı sevmiyorum demek lazımdı :)
Öncelikle yaşım daha 16 , tamam pek de küçük değilim :) Yabancı ülkelerdeki yaşıtlarım belki filli boyanın resmi sponsoru gibi dolaşıyor olabilir ama ben makyaj yapmayı hiç sevmiyorum . Bir ara bir makyaj hevesim var mıydı peki ? Tabi ki de hayır . Hayatımda hiç makyaj yapmaya veya makyaj malzemelerine karşı bir hevesim olmadı . Yok hadi ben bir far süreyim , yok sağ gözüme sürdüğüm eyeliner'ı hiç şaşırmadan sol gözüme de süreyim , yok daha dolgun kirpikler için şu markayı kullanayım , falan filan , bu tür düşüncelerim hiç olmadı açıkçası :) Bu tür düşüncelere sahip bir kız olmak garip aslında :)


Tamam , makyaj yapmıyor veya yapamıyor olabilirim ama ojeler kesinlikle benim hayatım :) Elime geçen her fırsatta ne kadar garip renkli oje varsa alırım :) Hatta bu tür renkleri kullanmam arkadaş çevremde değişik etkiler yaratıyor :) Birkaç arkadaşım benden oje tavsiyesi ister :) Bunun bir diğer nedeni de sadece oje sürmekle yetinmemem . Eğer bir oje sürdüysem çoğunlukla düz bırakmam. Ya üzerine desenler yaparım ya da çaresizce dümdüz bırakırım . Mesela en son şu gazete kağıdıyla yapılan ... 


Neyse işte böyle millet ... Kısacası makyaj manyağı değilim , ama ojelere hastayım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder