31 Ağustos 2013 Cumartesi

2013 Sonbahar İçin İsteklerim :)

Herkese merhaba :)

Dün dolabımdan gelen bizi artık topla seslerini duydum ve kıyafetlerimi teker teker katlayıp TOPLADIM :)

Bu arada hazır burada hava yağmurluyken falan sonbahar için almam gerektiğini düşündüğüm birkaç şey buldum . Şimdi o listeyi paylaşacağım , belki isteklerimiz aynıdır :)


İlk sıradan başlayalım , krem rengi veya da bordo bir kazak istiyorum . Sonbaharda en çok kullandığım renklerdir kendileri...

Daha sonra hırkalar var . Aztec desenli olan harika bence ama onu burada bulabileceğimi sanmıyorum . O olmazsa da krem rengi veya da herhangi koyu renklere sahip desenli bir hırka istiyorum :)


İkinci sıraya geçelim ... Bordo veya ne derler bilmiyorum ama bal rengi galiba , işte o renkten pantalon istiyorum :) 

Daha sonra dr.martens benzeri botlar var , geçen sene ben bot aldıktan sonra gelmişti buraya , o yüzden yatmıştı o iş , inşallah bu yıl alırım :)

Tekrar ikinci sırada Maybelline BB Krem ve mascara var ... Önceden neden makyaj yapamadığımla ilgili bi yazı yazmıştım biliyorum ama bu istediklerim bence teknik olarak makyaj yaptığım anlamına gelmez :) Zaetn kirpiklerim o kadar kısa ki mascara olmadan belli olmuyorlar bile :) BB Kreme de gerek yok ama çok heves ettim , hatta çıkaralım biz onu listeden ya ... :) BB Krem listeden çıktı :)

Üçüncü sıraya geldik ... Beanies!!! Kesinlikle onlardan istiyorum :) Bir de az önce izlediğim Macbarbie07'nin videosundaki şapka var . Çok hoşuma gitti ama yine burada bulacağımı sanmıyorum . 

Ve ojeler var . Bordo , siyah ve kahverengi oje istiyorum . Muhtemelen onları da flormar veya pastelden alacağım . Bir de kirpik kıvırmak için şu son arkadaş var . Anneme her söylediğimde sen gözünü de kaparsın diyor , ikna etmeye çalışacağım bakalım :) 

Bu kadardı işte , bu istediklerimi alırsam ne ala :) 

Zaten bu aralar okulda oylama varmış , sivil kıyafet için ... Sivil olursa zaten küçük çaplı bi alışveriş yapılır diye düşünüyorum :) Gerçi ben okul formamı seviyorum ama neysee :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder