27 Ağustos 2013 Salı

BEN ÖLMEDEN ÖNCE ...

Herkese merhaba :) Birkaç dakika önce tumblr'da  bir blog keşfettim :) Ne zaman paylaşım yapmaya başladı bilmiyorum ama paylaşımları harika :)

Blog'un teması ölmeden önce yapmak istediklerimiz , çoğumuzun :) Paylaştıkları arasında benim de yapmak istediğim birçok şey var . Önce size blogun linkini vereyim : olmedenonceyapacaklarim ( yeni sekmede açılır )

Sırada bu harika blogda benim de yapmak istediğim şeylerin bulunduğu fotoğraflar :)











Daha büyük bir şekilde paylaştığım bu son 2 fotoğrafı sanki benim için yapmış !! Demi ile tanışmayı ve onun konserine gitmeyi gerçekten çok istiyorum :) 


Bunu da yapmayı gerçekten çok istiyorum , ki yakında yeni bir eve taşınacağız . Umarım ben de bu şekilde süsleyebilirim odamı :) 



 KESİNLİKLE BUNU İSTİYORUM !!! HER ŞEYDEN ÇOK İSTİYORUM !!! 

Bu blogda daha bir sürü paylaşım var sizin de görmenizi istediğim fakat o kadar çoklar ki :) Eğer sizler de görmek isterseniz verdiğim linke tıklayabilirsiniz :) 

Bu yazıyı herhangi bir reklam amaçlı yapmıyorum veya herhangi bir karşılık beklemiyorum , sadece bu blogu çok beğendim ve sizin de bunu görmenizi istedim ... Umarım siz de blogu ve yazımı beğenmişsinizdir :) 

Bu arada sizlerin de ölmeden önce yapmak istediklerinizi bilmek isterim , yorumları bekliyorum :)















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder