27 Ağustos 2013 Salı

YAZ BİTMEK ÜZERE !

Herkese merhaba :)




Önümüzdeki 3 gün boyunca teknik olarak yazın son günlerini yaşıyor olacağız :) Yazın bitmesiyle birlikte denize , kumsala , güneşli havalara da veda etmiş olacağız ... Ki bu her yerde geçerli değil biliyorum :)

Benim için bu yaz NORMAL geçti diyebilirim . Yaza başlamadan önce yapmak istediklerimin bir listesini yapmıştım ,  gerçekleştirdiğim birçok şey var o listeden :)

Her ne kadar denize çok çok yakın bir yerde yaşıyor olsam da sadece 4 gün denize gittim :) Ki ben memnunum çünkü ben biraz evcimen bir kızım . Gezip tozmak benim için çok da eğlenceli bir olay değil , evde oturup kitap okumayı veya işte böyle blogla ilgilenmeyi tercih ediyorum genelde :)

Kitap okumak demişken , benim kitap okuma alışkanlığım aslında yeni ortaya çıkmış bir şey :) Ben ortaokul boyunca belki sadece 1 kitap okumuşumdur . Ama liseye başladıktan sonra kitap okuma alışkanlığı edinmeye başladım :) Özellikle de bu yıl . Belki size az gelebilir ama bu yaz sadece 3 kitap okudum , ki bu benim için normal bir sayı :)

Bu yaz pasaklı tanrıça , carrie günlükleri , aynı yıldızların altında adlı kitapları okudum :) Ki bu okuduğum kitapların hepsi harikaydı :)



Yazın bitmesiyle beraber sonbahar gelmiş olacak :) 
Yapraklar teker teker yol kenarlarındaki yerlerini almaya başlayacak :) 
Güneş alıştıra alıştıra bizlere güle güle diyecek :) 
Sabah erkenden kalktığımızda soğuk hava nedeniyle şöyle bir titremeye başlayacağız :)
Sonbahar ile birlikte okul açıldığında , o çok özlediğimiz arkadaşlarımıza kavuşacağız :)
Sandaletler yerlerini botlarımıza bırakacak :)
Yaz boyunca giydiğimiz incecik kıyafetlerimizin yerleri önümüzdeki yaza kadar kazaklara , montlara emanet olacak :)


Yağmurlu günler gelmiş olacak :) Bizler de pencere kenarındaki yerimizi alıp yine hayallere dalmış olacağız . 


Buz gibi dondurmalar yerini sıcak çikolataya veya kahveye bırakacak :) Aslında sonbaharın en sevdiğim yanlarından biri de budur :) Sıcak çikolatam , kitaplarım ve yağmurlu bir hava :) Ben genelde ders çalışırken de sıcak çikolata içtiğim için sonbahar boyunca baya sıcak çikolataya ihtiyacım oluyor :) 


Ve işte çoğumuz sonbaharı bu şekilde geçiriyoruz :) Bu yıl sonbaharı kitaplarım , sıcak çikolatam , yağmurlu hava ve bir de annemin benim için kendi elleriyle yaptığı şirin mi şirin battaniye ile geçireceğim :) 


Her neyse , biliyorum ki çoğu insan yaz bittiği için üzgün olacak ama sonbaharın gelmesi de harika olacak :) Ki benim için sonbaharın gelmesi daha iyi olacak :) 

Halk arasında gezen bir TEORİYE göre yazın doğanlar kışı , kışın doğanlar yazı daha çok sever :) Aynı kıvırcık saçlılar düz saça , düz saçlılar kıvırcık saça sahip olmak ister olayı gibi :) 

Bu TEORİLER benim için tamamen doğru :) Ben kışı nedense yazdan daha çok severim ve bütün kışı evde geçir deseler kesinlikle hayır demem :) 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder