23 Ağustos 2013 Cuma

Gittim , gezdim , gördüm :) - İstanbul

Merhaba :) Bu yazın başından beri evden çıkmamış biriydim , temmuz ayının 25'ine kadar .

25 Temmuz'da  annem ve kardeşim ile İstanbul'a gittik :) Bir hafta kadar orada kaldık . Benim için turistik bir gezi oldu açıkçası :) Kendi ülkemde turist gibiydim :) Şimdi size geçirdiğim her günü teker teker anlatacağım :)

1.GÜN :)

İlk gün , sabah 6'da otogara gidip otobüsümüzü bekledik :) Saat 7 gibi otobüsümüz geldi ( biraz erken çıkmışız sanki :D ) . Şaşırtıcı bir şekilde normalde 5 saat olan yolu 3 saatte gittik . Bence nedeni Anadolu yakasında inmiş olmamız :) Kaldığımız yer Ümraniye'de idi . Bizi indiğimiz yerden alacak kişi de 5 saatten hesaplamış olmalı ki biz indiğimizde daha gelmemişti :)

Her neyse , kaldığımız yer annemin lise arkadaşının eviydi :) Bu yaşa kadar arkadaşlıklarını bozmamalarına çok imreniyorum :) Hem de aralarında bu kadar mesafe farkı olmasına rağmen ...

Kaldığımız evde biraz dinlendikten sonra yakınlardaki bir avm olan merkez ve buyaka'ya gittik . Hangisindeydi hatırlamıyorum ama Topshop'a girdiğimde annemler beni zor çıkarmışlardı :)

İlk günümüz zaten yorgun olduğumuz için böyle geçti :)

2.GÜN :)

İkinci gün önceden de planladığımız gibi Kız Kulesine gittik :) 10.dk falan bizi oraya getirecek vapuru bekledikten sonra artık Kız Kulesin'de idik :)

İçeriden de dışarıdan göründüğü kadar harika :) Hele ki içerideki resimlere bayıldım :)

İkinci gün de Kız Kulesi'nde geçti :) Oradan çıktıktan sonra nerede olduğunu bilmiyorum ama bulunduğu yerde biraz gezdikten sonra eve gittik :)

3. GÜN :)

Üçüncü gün Sultan Ahmet'te idik :) Önce bir turist otobüsü aradık ve bulduk da :) Kırmızı , üzeri açık bir otobüstü . Galiba içerideki tek Türk grup bizdik :) Gerçekten çok eğlenceli geçti , o bölgedeki çoğu yeri gezdik :) Otobüste fotoğraflar çektik ama paylaşamayacağım kadar rezil çıkmışım :)

Otobüsten indikten sonra Sultan Ahmet'te biraz da yaya olarak gezdik. O arada v yakalı t.shirt giydiğim için biraz bronzlaşmışım , o yaka izi çıkınca ne yanığı derler biliyorsunuz :) Daha sonra tekrar yaya olarak Kapalı Çarşı'ya gittik :)

Kapalı Çarşı'da gezerken oradaki esnaflardan teki beni turist zannedip nereden geldiğim hakkında yanındaki adamla küçük bir sohbet etti , tabi ben de kulak misafiri oldum :) Esnaf kesinlikle güneyden olduğum konusunda ısrar ederken tam o sırada ben '' Anneeeeeee!!! Beni bekleyiiiiinnnnn !! '' diye bağırınca Türk olduğumu anladılar :)

Kapalı Çarşı'dan sonra da tekrar eve gittik :)

4. GÜN :)

Dördüncü günümüz de İstanbul Akvaryum'a gittik :) Gidişimiz çok çok çok uzun sürdü :) Sıkıntıdan ölüyordum az kalsın . Ama sıkıntıya değer olduğunu söyleyebilirim :) Önce 5d sinemaya gittik , oradaki . Çok eğlenceliydi :)

Daha sonra akvaryuma olduğu bölüme girdik . Gerçekten harikaydı :)

piranalar :) hiç kıpırdamadılar :)

Daha sonra aynı yerde bulunan Amazon Ormanları adındaki bölüme gittik :) Gerçekten çok gerçekçi yapmışlar . Yerler ıslaktı , hava nemliydi :)

5.GÜN :)

Beşinci gün evdeydik :) 4 gün üst üste gezdikten sonra baya yorgunduk :)

6. GÜN :)

Altıncı gün akşamı Çamlıca Tepesi'ne gittik :) Tam oraya gitmek için taksiye binmiştik ki takside olmama rağmen arı soktu :( Normalde benimki kadar acımaz ama arının soktuğu yer baya büyük bi şekilde şişince biz de hastahaneye gittik . Bi de orda bi iğne yedim :)

Daha sonra eve gitsek de bir şey değişmeyeceği için Çamlıca Tepesi'ne gidelim bari dedim :) Gittik , iftarıımızı açtık :) Orda gezerken tekrar biri beni turist zannetti :) Bana doğru bakıp yanındakine , turistlerin burda ne işi var , buralara bu saatte gelmezler falan dedi :) Ve ben yine aynı replikle bağırınca Türk olduğum anlaşıldı :)

7. GÜN :)

Yedinci gün de öğleye kadar evdeydik çünkü öğlen birde otobüsümüz kalkacaktı :)

Otobüsün kalktığı yere gittiğimizde saat 12 falandı . Biraz bekledikten sonra otobüsümüz geldi ve geri dönüş yolculuğumuz başladı , İstanbul maceram bitti :)